Zdraví

Published on Září 18th, 2013 | by Aneta Bencová

Podpořte své zdraví

Víte, co je pomocníkem pro zlepšení zdraví mužů? Jsou to stravovací návyky, které mohou zlepšit stav organismu mužů všech věkových kategorií. Muži jsou ženami milováni. Ženy by se o vás měly starat a chovat tak, abyste se cítili, co nejlépe. Nezáleží na tom, zda jste jejich tatínky, partnery, bratry nebo syny.

Někdy ale není jednoduché se o vás dobře postarat. Přiznejte si, že vy, ale ženám také nemusíte jejich úsilí usnadňovat. Muži často péči od svých drahých poloviček, berou jako nesmysl.

Co patří mezi obrovský problém, kterým trpí miliony lidí po celém světě? Ano, přesně tak, jedná se o nadváhu. Nadváhou trpí nejen ženy, ale také především muži. Zamýšleli jste se nad tím, jestli vy patříte mezi ty, jež mají normální hmotnost nebo patříte do té druhé skupiny, ve které jsou lidé s vyšší tělesnou váhou? Nadváha je bohužel také problémem i mezi mladými lidmi, což není dobrou prognózou budoucnosti ohledně vývoje lidí. Nadměrná váha ovlivňuje zdraví člověka a zkracuje naše životy. Ovlivňuje také psychiku člověka. I ženy mají ohromný podíl na tom, jaká je vaše váha, protože právě ony by také měly dbát na to, aby jejich nejdražší muži (ať už synové, manželé či tatínci) zbytečně nepřibírali. Muži by si však měli také sáhnout do svědomí. Dobré je nejen konzumovat zeleninu, ale především jíst zdravě, odmítat tučná jídla, omezit smažené pokrmy, atp.

Chcete se dožít vyššího věku? Nezapomeňte se také udržovat v kondici, abyste dosáhli vyššího věku. Konzumace těch správných potravin ovlivňuje výši krevního tlaku, riziko vzniku cukrovky či infarktu. Zamyslete se nad tím, proč vám vaše žena dává takové pokrmy, které vám dává. Nemyslí to s vámi náhodou dobře?

Tělo muže je jakýmsi obrazem. Vaše kondice a zdravotní stav ukazuje to, jakým  způsobem žijete. Máte rádi sladké? Co takhle zkusit jíst místo moučníků, které jsou plné krémů, takové, v nichž převládá ovoce. V tom, co konzumujete, byste měli omezit především olej, mouku, pečivo, knedlíky, atp. Naopak byste měli zvýšit jídlo ovoce, zeleninových salátů, polévek a bílkovin.

A jak jste na tom se stravováním vy? Myslíte si, že jíte za každých okolností tak, aby vám nejen chutnalo, ale také jste příznivě ovlivňovali vaše zdraví?

 

Zdroj: http://zdravi.e15.cz/clanek/priloha-pacientske-listy/nadvaha-a-obezita-u-dospelych-457511facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailby feather

Tags: , ,


About the Author



Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Zpátky nahoru ↑