Sport

Published on Srpen 13th, 2013 | by redaktor

Tréninková metoda 747. Metoda, kterou musíte vyzkoušet!

Vypracovanou postavu bez úmorných hodin v posilovně? Metoda opakování 747 využívá rovnoměrně veškerou sílu, kterou do cvičení dáte. Zároveň výborně pracuje s vlastní vahou posilujícího. Výsledkem je vysněné tělo a to nejdůležitější – nemusíte se odstěhovat do posilovny. Stačí necelá hodinka cvičení denně!

První výsledky uvidíte nejdříve za čtyři až šest týdnů, takže se nevzdávejte po pár dnech. Výsledky se opravdu dostaví! Cvičení začíná sedmi opakováními se střední zátěží (hmotnost činek nebo zátěže na strojích vybírejte podle aktuální kondice, rozhodně se vyhněte velkým zátěžím, pokud jste teprve začátečník).

Závaží si mírně navyšte a bez odpočinku se vrhněte na čtyři opakování. Navýšením zátěže bude cvičení mnohem intenzivnější.

Nakonec závaží zase uberte a hurá na posledních sedm opakování. Je to prosté, že?

Sedm opakování se střední zátěží, čtyři s velkou vahou a posledních sedm s malou zátěží. Dejte si pozor, aby poslední sada po sedmi měla menší zátěž než první sada po sedmi. (například: když začínáte s 2 kilovými činkami, přejdete na 2,5 kila a poslední sada je s 1 kilovou činkou)

Tělo bývá zvyklé na osm nebo deset opakování, osmnáct bude změna. Než se na tuto neobvyklou situaci plně adaptuje, přivolá si automaticky „pomocníky“, kteří nastartují rychlejší svalový růst. Jedete z rezerv, ale pořád zdravým způsobem, který vám neublíží, naopak pomůže růstu svalové hmoty.

Cvičte každý den, zhruba 40 minut. Delší časové rozmezí není třeba, zbytečně by vás unavilo. Opakování 747 je ideální zátěží pro svalová vlákna. Konec teorie, čas to vyzkoušet!

facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailby feather

Tags: , ,


About the Author



Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Zpátky nahoru ↑